Minimalismus vs maximalismus: Méně je více?

Odpověď na otázku, zda volit velká nebo malá loga na oblečení, bude vždy nejednoznačná. Záleží totiž na mnoha faktorech; na střihu, příležitosti, pro kterou je oblečení tvořeno, na preferencích člověka, ale také na tom, co má sama značka (nebo daná kolekce) vyjadřovat. Podle studií těchto faktorů se pak vytvoří kousek, který má něco vyjadřovat, někam jeho vlastníka zařadit. Ale vyvstávají další nekonečné možnosti. Logo na límeček, na hruď, na rukáv či na pas… Pro kterou možnost se rozhodnout?

VELKÁ LOGA

Rozhodně nepopiratelným plusem je to, že pokud nosíte svou oblíbenou značku s velkým logem, dáváte najevo svému i širokému okolí, že někam patříte. Patříte do skupiny lidí, která má společný zájem. Protože v dnešní době už to není jen tak nějaký kus oblečení, je to lifestyle, díky kterému můžete takto zřetelně hledat a nacházet dokonce i nové přátele. Máte pouhý zlomek vteřiny na to, abyste se někomu stali sympatičtí, tak proč to ostatním neulehčit?

Co ale dle mého názoru není úplně pozitivní, je to, že podle typu značky si člověka můžete také zařadit do určité finanční skupiny lidí. Což ani v jednom případě nemusí být hodnoceno pozitivně, buď to může být příliš, nebo naopak málo. Ať už to byl právě dárek, nastala nějaká slavnostní příležitost nebo se prostě tak cítíte dobře, bohužel ten první dojem to může omylem pokazit. Rozhodně netvrdím, že takto přemýšlí všichni, bohužel jsem se ale s takovými názory již setkala.

 

MALÁ LOGA

Nenápadnost. Rafinovanost v detailu. Kolemjdoucí si toho pravděpodobně nevšimnou, blízcí až po větším zkoumání. O to ale člověk může mít větší radost, že si nikým nepozorován nosí, co chce, aniž by za to byl negativně, nebo jakkoliv souzen. Člověk, který se vyžívá v malých detailech, má rád svůj klid a rozhodně se nechce před nikým obhajovat. Jde mu především o pohodlí a dobrý pocit, což ale neznamená, že by se za svůj styl styděl. Vtip je v tom, nechat diváka hledat.

Jedna z dalších možností brandingu, co se mi velmi zamlouvá, je i kus nějakého textu spojeného se značkou. Nemusí být přece vidět logo. Jak jsem psala výše, módu nedělá jen obrázek nebo text. Je to právě ten životní styl, který může fungovat i s nějakým příběhem. To může oživit nejen kolekce, ale i váš šatník. Tenhle styl komunikace značky se zákazníkem můžete vidět třeba u kousků Calvin Klein.

A pak samozřejmě je možnost vše kombinovat, malá loga nasázet plošně, nebo střídat to u setů. A o to jde.  Je jen na vás, v čem se cítíte pohodlně, co ladí vašemu vkusu a stylu. Buďte kreativní, buďte sami sebou!

Vaše Lindička

Líbí se vám článek? Sdílejte a inspirujte vaše okolí

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *